Friday, July 28, 2006

2 Comments:

Blogger Vasilica said...

"Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc singura!"
"Aaahhh, Doamne, o singura intrebare am pentru tine: De ce prietenii aleg sa ne dezamageasca?"

Dureros foarte dureros, sa fii dezamagit de prieteni, dar si mai dureros este cind, acestia te considera doar o conjunctura un profit de moment (de o bauta) si cel mai dureros este atunci cand, prefera sa vorbeasca despre tine pe la spate, decat sa-ti spuna in fata ce ai doare, dar asta este viata, fiecare are dreprul sa aleaga ce ai iese pe gura, din fericire, in tara asta mica exista un alt proverb, care este foarte rar intalnit si acesta este "Gura bate fundul", asa ca cei ce inteleg aceasta zicala sa traga consecintele, iar cei ce nu vor sa il inteleaga, e mai bine pentru ei sa taca din gura si sa-si vada de viata lor, fara a se lansa in comentarii inutile numai de dragul unora sau a altora.

August 02, 2006 2:39 PM  
Blogger Vasilica said...

Salutare dragii mei girimeci nemofrazali !

Sa incep prin a spune, ca reactia pe care o ai tu acum este "the same" cu a noastra, in momentul cand ai luat decizia de a scrie pe acest site, in loc sa vb cu persoanele in cauza, iar daca am intrecut limita decenta, asta sa intamplat deoarece si tu ai facut la fel crezand ca vei rezolva ceva cu aceasta metoda stupida, adu-ti aminte draga Bagheera ca nu noi ne-am schimbat, iar testul acela de sinceritate s-a dovedit a fii destinat pentru cine nu trebuia.
In alta ordine de idei, chiar era imperios necesar sa fim categorisiti ca si "Prieteni de Conjunctura", oare era nevoie de asa ceva ??????
Sincer ti-ai cam ales singura metoda de a fii tratata cu indiferenta de cei care pina acum cateva momente te mai considerau prietena, dar asta este, ai ales tu singurica.
Din partea mea numai fericire si sa ai parte de prieteni cum am fost noi nu conjunturali cum sunt majoritatea din jurul tau, mai este loc si de mici exceptiisi stii la cine ma refer, un cronicar si o stea albastra.

Eu va pup pe toti, mai ales pe ala mic care a fost si ramine un dulce. Mor de dorul lui dar asta este calea aleasa de tine.

Multa sanatate si multe realizari va doresc !!!!
Katakuna

November 08, 2006 11:13 AM  

Post a Comment

<< Home